Velkommen til familieleir!

Har du et barn som bryter med kjønnsnormene? Savner du et sted der du kan treffe likesinnede familier?

FRI ønsker å skape et fristed for kjønnskreative barn og deres familier på vår familieleir i sommer!

De yngste kan glede seg til blant annet teaterworkshop og tur til Hunderfossen!

Til de voksne kan vi lokke med Esben Esther og foredrag med Helsestasjonen for kjønn og seksualitet.

Dette og mange flere aktiviteter for store og små når vi møtes på Lillehammer i sommer!

Fra torsdag 9. august til søndag 12.august inviterer FRI til leir på Nermo Hotell på Lillehammer. Vi har hele hotellet for oss selv og lover en spennende langhelg med både faglig og sosialt påfyll!

Leiren er et tilbud for barn og ungdommer opp til 14 år med deres familier (For eldre ungdommer kan vi anbefale Skeiv Ungdom sin sommerleir).

Fullstendig program blir sendt på mail. Det blir både faglig og sosialt opplegg med blant annet helsepersonell, FRI sitt familienettverk og fellestur til Hunderfossen familiepark.

Vi setter opp  buss fra Oslo via Gardermoen til Nermo hotell.

Man kan også reise til hotellet på egen hånd. Info om hotellet finner du her!

Deltagelse på leiren koster 1500 kr pr deltager. Prisen inkluderer overnatting, mat, barnas billetter til Hunderfossen og reise med fellesbuss.

Dette er en trygg arena der både barn, ungdommer og voksne kan utveksle erfaringer, få ny kunnskap, få nye venner og mulighet til å uttrykke seg i støttende omgivelser.

Vi gleder oss til å se dere!

Påmelding og mer informasjon finner dere her!

Ta kontakt om dere lurer på noe
luca@foreningenfri.no