FRI Ålesund

FRI Ålesund jobber for det skeive samholdet i Ålesund og omegn!

FRI Ålesund drives av interessen for å støtte opp om skeive saker og for å skape et inkluderende lokalmiljø. Vi arrangerer jevnlige kafétreff på slutten av hver måned, og vi samarbeider også med den lokale gruppen Regnbuefamilier på Sunnmøre. I tillegg til dette arrangerer vi turer for de spreke i blant oss i ny og ne, og vi er stadig på utkikk etter flere aktiviteter vi kan holde for å samles!

Vi arbeider også for å informere lokalmiljøet gjennom vårt arbeid, og i 2018 står Ålesund Pride for tur, i samarbeid med Ålesund Sentrumsforening. Dette blir et høydepunkt uten like for FRI Ålesund, og vi håper så mange som mulig tar turen.

For mer relevant informasjon, samt linker til øvrige arrangementer som kafétreffene, Ålesund Pride og annet, kan du sjekke ut noen av disse sidene:
FRI Ålesunds Facebook-side
FRI Ålesunds Facebook-gruppe
FRI Midt-Norges Facebook-side

Har du en brennende idé om hva du ønsker av tilbud for skeive på Sunnmøre? Vil du bare si hei? Ta kontakt med oss, da vel! Du finner oss på e-post: aalesund@frimidtnorge.no