Foreldrenettverk

Det viser seg at foreldre ofte «tumler» rundt med tanker og følelser som de tror de er alene med, og at foreldre ofte trenger hjelp til selv å komme ut av skapet, ofte to skritt etter sine håpefulle.

«For foreldre med barn som har en annen legning enn hetrofili…»

Foreldrenettverksgruppen kom for noen år siden i gang, fordi det var en del foreldre som hadde et sterkt behov for å prate med andre i samme situasjon. Gruppen består av et fellskap av foreldre som har tilhørighet både til Åpen Kirkegruppe og foreldre som er «ikke-praktiserende» kristne.

Vi har to samlinger i løpet av året (vår og høst). Disse samlingene er helt uforpliktende, og er ment til å være en møteplass for foreldre som ønsker et felleskap hvor vi sammen kan utveksle erfaringer, gleder og problemstillinger. Vi prøver å få fatt i en foredragsholder til hver samling. Kaffe og noe å bite i blir også servert.

Dersom du ønsker mer informasjon om Foreldrenettverksgruppen eller rett og slett har lyst på en prat er du hjertelig velkommen til å ringe.

Heather & Charles Jourdan (norsktalende): 51 62 13 14

Kristen & Gunnar Jan Johnsen: 51 68 86 17