Årsmøte i FRI Innlandet

Meld deg på Facebook-arrangementet her!

Illustrasjon

INNKALLING TIL ÅRSMØTE

Kjære FRI-medlem,

Velkommen til årsmøte i FRI Innlandet, ditt fylkeslag for Hedmark og Oppland i FRI- Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold.

TID OG STED

Tirsdag 28. februar 2017 kl. 18:00 på Quality Hotel Strand, Gjøvik

Elvegata 2-4, 2815 Gjøvik – ca. 300m fra Gjøvik skysstasjon (tog/buss).

ÅRSMØTE

Hovedmålet med årsmøtet er å få på plass et styre i FRI Innlandet og samle alle som har lyst til at det igjen skal bli aktivitet i Innlandet. I høst har vi avholdt interessemøter på Hamar og Gjøvik, og dere har fortalt oss at dere savner aktivitet der dere bor. Det skal vi sammen gjøre noe med!

Er du glad i å steke vafler? Liker du å snakke med folk? Har du et brennende engasjement for likestilling? Vil du lage aktiviteter for skeive? Er du en kreativ sjel som har lyst til å gjøre noe ekstra for andre der du bor? Vil du lage treff for regnbuefamilier eller arrangere en fest? Da har vi lyst til å høre fra deg. Kontakt Inge Alexander Gjestvang for en uforpliktende prat - inge@foreningenfri.no / 934 51 472.

FRI Innlandet behøver engasjerte til å drifte fylkeslaget, samt frivillige til å få i gang aktiviteter.

Vil du selv, eller kjenner du noen som aktivt vil, engasjere seg i FRI, enten som frivillig eller som tillitsvalgt? Ta kontakt!

FRISTER

Dersom du har forslag som du vil at årsmøtet skal behandle må disse sendes til inge@foreningenfri.no innen 15. februar. Fullstendig saksliste og sakspapirer får du tilsendt innen 20. februar.

STEMMERETT

Møtet er åpent for alle. Alle medlemmer som har betalt kontingent i 2016 eller 2017 har stemmerett.

Du kan betale via SMS ved å sende ’FRI din@epost.no’ til 2380, eller vi nettsiden vår foreningenfri.no.

BLI AKTIV I FRI?

Alle nominasjoner, forslag og henvendelser sendes til Inge Alexander Gjestvang via e-post til inge@foreningenfri.no.

Med vennlig hilsen oss i FRI

PS - Dersom noen har ønske om overnatting kan hotellet tilby en spesialpris på rom i forbindelse med dette arrangementet: kr 1095,- for enkeltrom inkl frokost.