FRI Bar: Movemberfest & Stand Up

Meld deg på festen her!

Live Nornes Westli

La barten gro!

I november arrangerer vi en skikkelig hårete fest, nemlig Movember Party! Det blir barte-bonanza, info om menns helse og stand up med Igor Dunderovic, Jahn Gorakh og Ken Thomas Olsen fra Stand Up Grenland. Kvelden fortsetter med barte-disco etterpå.

November er fokusmåned for menns helse, og i den anledning går overskuddet fra kveldens FRI-inntekter til Prostatakreftforeningen PROFO i Telemark. Du donerer allerede 50 kroner når du kjøper inngangsbilletten, så bli med å nå målet vårt med å samle inn minst 5000 kroner!

Kvelden er et samarbeid med Telemark fylkeskommune, PROFO Telemark og kreftkoordinator Eva Markseth Lia i Porsgrunn kommune. Det vil være mulig å donere via Vipps til FRI Telemark. Alle donasjoner merkes med "Movember", og vil gå uavkortet til PROFO Telemark. Vipps din donasjon til FRI Telemark (Vipps-ID #98155).

Har du spørsmål rundt menns helse og kreft, ta kontakt med PROFO Telemark eller kreftkoordinatoren i ditt område:

CC: 150 kr / FRI Telemark-medlem: 100 kr
Betal med cash, kort eller Vipps i døra.
Aldersgrense 18 år.