Pridemarsj 2017: Gaustatoppen

Khim Tengesdal

FRI Telemark, i samarbeid med Telemark Fylkeskommune, er stolte av å kunne invitere til vårt eget pride-arrangement: Pridemarsj 2017 - Gaustatoppen

Det settes opp felles buss fra Porsgrunn til Rjukan kl. 08:30, og vi stopper i Skien (09:00), Ulefoss (09:45), Bø (10:15) og Notodden (11:00) på veien oppover. Alle som vil være med på buss MÅ melde seg på, og påmelding er bindende! Frist for påmelding til felles buss var 1. september. Send oss en epost (telemark@foreningenfri.no) om du vil melde deg på bussen i etterkant. Pris for buss tur/retur er 150kr, og inkluderer årets Pridemarsj t-skjorte. Betaling gjøres via Vipps eller kontanter når man går på bussen på avreisedagen.

De som vil kjøre for egen hånd, møter bare opp på parkeringsplassen på Stavsro (parkeringen ved Gaustatoppen). Parkering på Stavsro koster 100kr, og det er begrenset med plasser. Det blir også mulighet for å kjøpe årets Pridemarsj t-skjorte på parkeringsplassen.

Dersom man ikke er veldig turvant kan man ta Gaustabanen opp/ned. Se link for priser og nærmere info.

Felles avgang til Gaustatoppen kl. 12.00, med turledere fra DNT Telemark. Husk å ta med litt mat og drikke i sekken, varme klær og ikke minst gode sko!
Det blir pause og markering når vi kommer opp på Gaustatoppen Turisthytte, før vi går samlet ned igjen. Avreise med buss tilbake til Porsgrunn kl. 18:00.

Ta på deg turskoa og regnbueboaen, og bli med på årets sprekeste prideparade!