Regnbuetreff for seniorer

Sjekk ut FRI OAs-kalender

Illustrasjon

FRI Oslo og Akershus (FRI OA) ønsker velkommen til treff for regnbueseniorer på Kampen Omsorg+.

Velkommen hver første og tredje torsdag i måneden fra klokken 12:00 til 14:00 i Kafé Kardemomme (2. etg).

Det er gratis inngang for alle! Møt gamle kjente og nye og hyggelige folk. Regnbuetreff skal være et sosialt og trygt møtested for lesbiske, homofile, bifile og trans-seniorer.

Treffene arrangeres av Senior 50+ i FRI OA i samarbeid med Kirkens Bymisjon. Delta, la gjerne kaffeslabberaset vare i flere timer og spis middag i kafeen eller bare ta en kjapp tur innom vårt regnbuetreff på dagtid .

Alle skeive seniorer i Oslo og Akershus hjertelig velkommen. Det er gratis inngang, vi byr på kaffe og te, og det er hyggelige priser på middag i hovedkafeen i 1. etg.

Sted: Kampen Omsorg+ (buss nummer 60 stopper rett utenfor sentret).
Adresse: Brinken 35, Oslo
Klokkeslett: 12:00 -14:00 (kjernetid – bli gjerne værende lenger)

NB! Hjelp oss med å komme i kontakt med alle som kan tenkes vil ha behov eller glede av å delta på våre regnbuetreff.

Kommende datoer for regnbuetreff på Kampen vinter og vår 2017:Januar: 5. og 19.Februar: 2. og 16.Mars: 2. og 16.April: 6. og 20.Mai: 4. og 18.Juni: 8. og 22.

Hjertelig velkommen!
Ring FRI OA-kontoret på 22606860 om du har spørsmål.

Det er Seniornettverket i FRI Oslo og Akershus (FRI OA – tidligere LLH Oslo og DNF-48) som sammen med Oslo Bymisjon høsten 2016 startet Norges første dagtilbud for senior LHBT (lesbiske, homofile, bifile og transpersoner) ved et seniorsenter.  Kampen Omsorg+ er et senter med kafé, bibliotek, datarom (med månedlige datakurs). På senteret har folk også mulighet til å benytte seg av treningsrom, fotpleie, frisør og senterets andre tilbud