FRI Rogaland

FRI Rogaland er et av de største lokallagene i FRI og har over 300 medlemmer. Vårt hovedmål er at alle i Rogaland skal kunne leve et likeverdig liv, uavhengig av kjønn og seksuell legning. Alle skal kunne unngå diskriminering, og ha tilgang til et positivt sosialt miljø.

FRI Rogaland

• Post- og besøksadresse: Harald Hårfagres gate 9, 4014 STAVANGER
  • Org.nr. 980639983
  • Nettside: www.frirogaland.no
  • Epost: rogaland@foreningenfri.no

Leder: Karoline Skarstein

Hva skjer i FRI Rogaland?

Bla gjennom kalenderen vår.

Aktivitetsgrupper

FRI-luft

Liker du deg utendørs, ønsker å få nye bekjentskaper? Bli med oss på tur! Dette er en skeiv gruppe for alle kjønn og alder. Det vil bli arrangert forskjellige utendørsaktiviteter som: Grilling på stranda, skiturer, fjellturer, fisking, hytteturer og teltturer mm.

Late Bloomer Ladies Rogaland

LBL er en nettverksgruppe for lesbiske og bifile kvinner som har «kommet ut» av skapet i voksen alder. Noen har levd alene, men de fleste har levd et heterofilt voksenliv før en erkjenner at en blir tiltrukket av en av samme kjønn. Late Bloomer Ladies har treff en gang i måneden, samt arrangerer sosiale treff utenom.

Ungdomskafé

Hver torsdag kl.19 arrangerer vi vår ungdomskafé i Verksgata 17, Stavanger! Les mer i kalenderen under Hva skjer.

Ladies over 40++

Dette er en gruppe for skeive damer over 40. Som treffes en gang i måneden for sosiale sammenkomster, som kino, kunstutstillinger, kafe, mm.

Skeiv Ungdom er FRIs ungdomsorganisasjon for ungdom under 30 år.