Oktober, 2024

FRI Vestfold og Telemark og Skæiv inviterer til HALLOWEENFEST! 🎃

2024fre25okt21:00FRI Vestfold og Telemark og Skæiv inviterer til HALLOWEENFEST! 🎃21:00

Arrangementsdetaljer

– Glasshjørnet-park, Torggata 3, 3724 Skien, Norge 🦇 25 oktober er det tid for å ta på deg ditt beste kostyme og komme til Glasshjørnet. Her blir det både knask og knep, egen DJ som står for å holde liv i dansegulvet, kostyme-konkurranse, godstoler og masse bra folk i kreative kostymer!

OG! Kom tidlig, det blir gratis velkomstdrinker til alle som er inn døra før 22:00. Det er også kun billettsalg i døra, så her er det first come first served!

I ekte Halloween-ånd har Dr. Frankenstein sydd sammen det beste fra flere kropper, og dette arrangementet er et samarbeidsprosjekt mellom FRI og Skæiv! ❤

👻 Praktisk info:
– 18 års aldersgrense. Det er egne bånd over og under 20, så baren har alle rettigheter.
– Glasshjørnet-park, Torggata 3, 3724 Skien, Norge
– Dørene åpner 21:00, velkomstdrinker blir servert til 22:00.
– 75kr inngang for medlemmer av FRI og/eller Skæiv, 150kr uten.
– Glasshjørnet har egne vakter i døra som sjekker ID, vesker osv.
– Ingen kostyme-plikt, men kostyme oppmuntres til

🧛 Tilgjengelighet:
– Lokalet er rullestol-tilgjengelig, inkl. toaletter
– Det er to soner i lokalet, så det er mulig å danse med høy musikk og lysrigg, eller sitte og ha en samtale i litt roligere omgivelser (merk: fortsatt musikk)
– Trenger du noen annen tilrettelegging, ta kontakt med post@skeivgrenland.no senest 4 dager før arrangementet.
Bli medlem i FRI her!
Bli medlem i Skæiv her!

Og husk: It’s just a jump to the left, and then a step to the right, put your hands on your hips, and bring your knees in tight! 💅

mer