FRI søker din historie

Hvert år deltar hundretusenvis av oss på pride. Noen av oss fordi vi vil feire alle rettighetene vi har fått. Noen for å demonstrere, og for å kreve flere rettigheter. Noen av oss deltar for å vise støtte. Og mange av oss vil bare ha en god fest. Men for noen av oss er det å delta på pride utenkelig.

Vi vil høre fra deg som ikke føler du kan være åpen om hvem du er i alle deler av livet ditt, og om hvorfor. Uansett grunn. Er det vanskelig å være åpen på jobb? Vil du ikke at tanta di skal se deg i parade? Hva hvis de andre spillerne på laget ditt si hvis de finner det ut? Har du en bakgrunn som gjør at det ikke er greit å være deg selv? Bor du et sted, eller er du i et miljø, der det ikke er greit?

FRI trenger din historie til et prosjekt for mer åpenhet, og fokus på alle sakene vi kjemper for.

Fortell din historie her!

PS: Du er selvfølgelig anonym.