Oktober, 2024

Medlemsmøte - valg av delegater til landsmøte 2024

2024tor17okt18:00Medlemsmøte - valg av delegater til landsmøte 202418:00 ArrangørFRI Vestfold og Telemark

Arrangementsdetaljer

FRI Vestfold og Telemark avholder medlemsmøtet torsdag 17.oktober klokken 18:00 for å velge delegater til FRIs landsmøte 2024.

Landsmøtet er Foreningen FRI sitt øverste demokratiske organ, og holdes annethvert år.

I 2024 skal FRI Vestfold og Telemark sende 4 delegater, og i tillegg velge minst to vararepresentanter. Dette gjør vi på et særskilt medlemsmøte hvor eneste sak er valg av delegater, og mulighet for å sende inn saker frem til møtestart.

Sted: Blåboksen på Bølgen Kulturhus.
Adresse: Sanden 2, 3264 Larvik.

Sakspapirer til landsmøtet 2024 er sendt ut til alle medlemmer – og er publisert her! Se over sakspapirene til landsmøtet – og bli med på medlemsmøte med valg av delegater fra FRI Vestfold og Telemark.

mer

Del dette arrangementet

Dato/tid

17. Oktober 2024 18:00

FRI Vestfold og Telemark

FRI Vestfold og Telemark - et fylkeslag i FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold.

Lyst til å bidra?

Les mer om FRI Vestfold og Telemark her!

Flere arrangement